Pagina's

woensdag 15 november 2017

Autumn

 Hallo allemaal,

Het is alweer herfst. Dit is echt één van mijn favoriete seizoenen. Niet door de regen hoor haha, daar heb ik een hekel aan. Maar bijvoorbeeld de prachtige kleuren in de natuur, de harde wind die je om het huis hoort als je binnen zit. Daar kan ik echt van genieten. En niet te vergeten de heerlijke stamppotten weer.  Ik heb deze keer de Shape Art Label 4 gebruikt.   


Voor de basis heb ik dus de Shape Art Label 4 gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit rood/bruin cardstock, daarna een maatje kleiner uit wit cardstock. Nog een maatje kleiner uit designpapier Autumn (6011/0502) van Noor! Design.

Dutch Shape Art Label 4
470.713.152

Daarna heb ik overdwars een stuk Joy Ribbelkarton geplakt en hierachter nog 2 vierkanten designpapier. Tussen de vierkanten en de stempel heb ik de Noor! Design Klimop krans geplakt. De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met de Derwent Procolour. Dit heb ik weer gemat op het rood/bruine cardstock die ik ook voor de basis heb gebruikt. Op de ribbelkarton heb ik nog diverse herfstmallen geplakt zoals de kruiwagen met pompoentjes, vosje, dennenappels en blaadjes die allen uit de One of a Kind Set Herfst. Helemaal rechts heb ik nog de Noor! Design paddestoel geplakt. En onder de stempel de Noor! Design randmal met paddestoelen.


Bij Dutch Doobadoo hebben we ook de superleuke Paper Art Spider. Dit is een zwart laservel met diverse spinnenwebben en spinnetjes. Die mochten natuurlijk hier niet ontbreken! 

Dutch Spider Paper Art Spider
472.950.004

En zie je ook het kleine witte blaadje links? Die komt uit de Paper Art Autumn.


Ook deze kleine eikeltjes komen uit de Paper Art Autumn.

Dutch Paper Art Autumn
472.948.027

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



2 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart met mooie kleuren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart zeg! Prachtige kleuren en dat is inderdaad het mooie aan de herfst.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen