Pagina's

zaterdag 5 augustus 2017

Een prachtige dag gewenst

Al ben ik helemaal geen stempelfanaat, de layered bloemenstempels vind ik schitterend. Nadat ik met de rozen en tulpen was bezig geweest, heb ik nu de hortensia's genomen en gecombineerd met een Sjape Art mal van Dutch Doobadoo.


Voor de basis van de kaart nam ik Shape art Square 2 van Dutch Doobadoo. Als designpapier koos ik voor "Eline's Babies blue". Zo zie je dat je babypapiertjes ook voor andere kaarten kunt gebruiken dan babykaarten. Met witte gesso de randjes van het papier ingesmeerd.

470.713.143 Dutch Doobadoo Shape Art

Op wit karton stempelde ik de hortensia en bladeren. Ook nog wat losse bladeren en een bloem die ik uitknipte. Dit alles in een lijstje gedaan van de basis vierkant. Op en om de bloemen heen fladderen vlinders. Op hun lijfjes wat pareltjes gemaakt met de parelpen van Dutch Doobadoo.

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat komen de hortensia's mooi tot hun recht in deze vorm.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tineke, de hortensia is mijn favoriete layered stempel. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen