Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

Dutch Doobadoo Demo - Do It Creatief

Hallo Lezers,

Do-it creatief  in Elst bestaat 15 jaar, dat gaan ze vieren met een grote Demodag op zondag 27 augustus . Er zijn diverse demonstraties en ook make en takes. Een van de make en takes mag ik verzorgen en dat vind ik een hele eer. Natuurlijk heb ik nog meer voorbeelden van Dutch Doobadoo bij me.


Deze twee leuke kerstboompjes met ijsbeertjes  mag je bij mij maken.

 

artnr 470.713.643 


Zoals je ziet kan je er ook een uitgebreidere kaart mee maken.

We hopen op een hele leuke, gezellige en drukke dag. 
Je kunt Do-It Creatief vinden aan de Smidstraat 2 6662 DR in Elst
Heb je nog geen plannen voor die dag kom dan gezellig tussen 10.00 en 16.00 naar Do-It Creatief Ik hoop jullie daar te zien.

Knutselgroet

3 opmerkingen: