Pagina's

zaterdag 20 mei 2017

Winter Wonderland

Beginnen jullie al met het maken van kerst/winterkaarten?  Ik probeer het hele jaar door ze te maken want dit scheelt zoveel stress aan het eind van het jaar. Gisteren was ik aan een winterkaart begonnen en vanmiddag heb ik het afgemaakt.  Het is pas mijn 2e kerstkaart voor dit jaar, terwijl ik vorig jaar al op 6 zat. Nou ja, het begin is er moet ik maar denken!


De basis van de kaart maakte ik met Shape art Frames label 2 van Dutch Doobadoo. De randen van het designpapier en buitenste kaart heb ik lichtjes ingesmeerd met gesso van Dutch Doobadoo.

470.713.142 Shape Art label 2

Ook de prachtige kerstster met takjes past er prima bij. Aan de zijkanten heb ik de border vastgezet tussen de achterste kaart. Voor de afwerking heb ik een tekst gestempeld op een banner, een strik erbij en (plak)parels gebruikt.

Gezellig dat je langs kwam!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking:

  1. Prachtige kerstkaart Tineke! Ik ben hier nog helemaal niet mee bezig, maar is wel handig om vooruit te werken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen