Pagina's

woensdag 10 mei 2017

Fun wit Ink

Jullie hebben vast al gezien dat je in kunt kleuren met de Water Colour Markers. Maar je kunt er veel meer mee! Ik heb zo gecombineerd met aquarel papier en stempels en natuurlijk Shape Art van Dutch Doobadoo.


Ik heb gewerkt met aquarel papier. Dit kan in de printer en ook stansen gaat goed. 


Ik heb verschillende stansen van Noor! gebruikt en deze ook op kleur gebracht met de Water Colour Markers. Zoals je ziet geeft dat een leuk effect. 


Je kunt lichtere en donkere kleuren maken en ook je roosjes op kleur brengen.

470.713.135 Shape Art Floral

Dit is het model Shape Art wat ik er bij gebruikt heb.


Verder natuurlijk structuurpasta wat ik met embossingpoeder gecombineerd heb.

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Weer eens een ander effect!


Dit is één van de creaties die we gaan maken bij de workshop Stempel Technieken deel 8 die we gepland hebben op zaterdag 17 juni en vrijdag 30 juni. Kom je ook?

Voor zaterdag 17 juni kun je hier reserveren.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Voor vrijdag 30 juni kun je hier reserveren.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

We gaan er weer een leuke workshop van maken! Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.




3 opmerkingen: