Pagina's

zaterdag 20 augustus 2016

30 jaar

Hallo allemaal,

De Card Art Champagnefles. Echt weer zo'n leuk model! Je kunt hem gebruiken voor een kerstkaart, maaaaar natuurlijk ook als verjaardagskaart of voor iemand die geslaagd is.


 De basis heb ik overgenomen uit groen cardstock. 

Dutch Doobadoo Card Art Champagne Bottle
470.713.602

Daarna de binnenste fles overgenomen uit wit cardstock. De kleine gedeeltes heb ik overgenomen uit het designpapier. 


Het getal 30 heb ik gemaakt met de gave Stencil Art Numbers 3. Eerst heb ik de cijfers overgenomen op rose cardstock en daarna de binnenmaat uit designpapier.

Dutch Doobadoo Stencil Art Numbers 3
470.455.006

Op de getallen heb ik rondom parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. Ik vind het zelf een heel leuk effect geven.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Erg leuk. Ook ik heb deze mal gebruikt voor mijn schoonzus die 65 geworden is vandaag! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen