Pagina's

dinsdag 10 mei 2016

Heel veel beterschap!

 Hallo allemaal,

De nieuwe envelop mal Scallop 3 is weer een beauty hoor. Echt superleuk! En weet je wat ook leuk is? Je kunt de binnenmaat gebruiken voor een extra kaartje. Deze keer heb ik er een beterschapskaart van gemaakt. 


De mal heb ik op wit cardstock gelegd en dit overgetrokken met potlood en uitgeknipt. En daarna de vouwlijnen gerild. Op de mal zijn ook binnenmaten aangegeven. 

Dutch Envelop Art Scallop 3
470.713.020


Die heb ik overgenomen op designpapier. De randen bruin gemaakt met distress inkt en daarna de randjes bewerkt met een distresser. Altijd handig als het knippen niet zo netjes is gegaan. 

Dutch Kraft Art Leaves
479.002.008


Zoals altijd mogen bij de bloemen de blaadjes niet ontbreken. En hoe mooi zijn de Dutch Doobadoo Kraft Art Leaves hiervoor te gebuiken.


Het vierkant binnen in de mal heb ik gebruikt om een extra kaartje erbij te doen. De vierkant heb ik overgenomen uit wit cardstock en designpapier. Daarna heb ik van de randjes van het designpapier iets afgesneden en dit geplakt op het witte cardstock.

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010



Omdat de kaart binnen in de envelop moet en deze ook nog dicht moet kunnen, heb ik er niet teveel opgeplakt. En dan zijn de parels, gemaakt met de Pearl Pen, juist heel leuk erop. Om het kaartje net even af te maken heb ik ook nog de doodlestempel van Noor! Design gebruikt. 


En zo ziet de binnenkant eruit. Ook deze kant heb ik beplakt met designpapier.


En zoals je ziet past het kaartje dan precies in de envelop.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag!  Ik duik maar weer eens in mijn freubelspulletjes hihi. Want er zijn nog zooo veel leuke spulletjes van Dutch Doobadoo waar ik iets mee wil maken. Ik hoef me dus niet te vervelen :).

Tot de volgende keer!
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten