Pagina's

vrijdag 13 mei 2016

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de Shape Art mal Floral 470.713.135 van Dutch Doobadoo. Wat is dit weer een leuk model hé? Voor deze kaart heb ik prachtige paarse tinten gebruikt.


De postcard met de vogel erop, net als de kleine tickets en de border heb ik uitgeknipt uit designpapier.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Floral 

Ik heb een paar bloempotjes uitgestansd, deze komen van het One of a Kind - Spring set 6002/0503 van Noor! Design.


 Ook de schep en en de bezem horen bij dit set. Aan de linkerkant heb ik net achter het plaatje nog de mooie stans van Mery's verwerkt.


De tekst gefeliciteerd is ook gemaakt met een malletje. Dit zijn hele mooie fijne tekstjes en kan je met een klein plakrandje heel makkelijk achter je plaatjes vastplakken. De bloesemtak komt van het One of a Kind Spring set van Noor! Design.


Verder nog wat metalen hoekjes, plakparels, bloemen en wat scrapperfloss. Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer met deze nieuwe mal! Ook de kleurtjes zijn prachtig. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie mal, mooie kleuren, wat is er niet mooi. Kortom een schitterende kaart!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jenine, fantastic design with all the deco, just right for a flower friend. I love the papers, flowers and lace.
    Best regards Petra

    BeantwoordenVerwijderen