Pagina's

zondag 24 april 2016

Jij bent Bijzonder

 Hallo allemaal,

Wat een regenachtige dag was het vandaag zeg! Tjonge, echt weer om lekker te gaan freubelen. Dus heb ik dat maar ook gedaan. Wat moet je anders hihihi. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Shape Art Floral. Wat een superlief model is dit toch weer, vind je niet? 


De grootste maat heb ik overgenomen op kraft papier en dit uitgeknipt. Een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier. Ik heb hiervoor het Paper Bloc Fading Colors van Noor! Design gebruikt. Het paste precies bij het plaatje. De randen heb ik bruin gemaakt met bruine distress inkt Vintage Photo en daarna de randen bewerkt met de distresser.

Dutch Shape Art Floral
470.713.135

Voordat ik de 3 papieren op elkaar plakte, heb ik eerst nog een Noor! Design mal tussen het witte cardstock en kraftpapier geplakt. Daarna heb ik een strook designpapier gemat op wit cardstock en dit in het midden geplakt. Bovenop de strook heb ik het plaatje geplakt. 


Kennen jullie de Paper Art hartjes? Lief zijn ze toch hè? Ik heb er 2 op de middelste strook geplakt. 

Dutch Doobadoo Paper Art Hartjes
472.948.001

Bovenaan heb ik nog wat parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen. Echt heel handig zo'n pen! Je kunt hiermee de parels net zo groot of klein maken als je wilt.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010


Nieuw deze maand zijn de Paper Art Vogeltjes. Het is een vel met divers vogeltjes los en op een tak. Echt superieur! 

Dutch Doobadoo Paper Art Birds 2
472.948.039

Ik heb er 1 vogel uitgeknipt en bovenaan de kaart geplakt.


Bij een bloementoef horen ook blaadjes. En hiervoor zijn de Kraft Art blaadjes zo handig te gebruiken. 

Dutch Doobadoo Kraft Art Leaves
479.002.009


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Great design with beautiful dies and flower arrangement. I also love the color scheme.
    Best regards Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart ik kijk mijn ogen uit...ik zie zoveel moois een toppertje Monique
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Er is heel veel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen