Pagina's

zaterdag 6 februari 2016

Winter Wonderland

Voor dit kaartje heb ik de Shape Art mal Label Frame 470.713.007 gebruikt. Dit is al een wat eerdere mal, maar deze vorm blijf ik toch echt super mooi vinden.


 Het designpapier van deze kaart komt uit het paperpad Happy Holidays van Noor! Design. Links boven het afdrukje zie je de stansmal "Santa with sleigh" van Noor! Design. Deze heb ik uit wit en kraft gestansd en iets naast elkaar opgeplakt zodat je een mooi schaduwrandje krijgt. 

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Label  

Rechts onder zie je nog een klein gedeelte van de Blauwe mal Oval van Noor! Design. Daarvoor de Paper Art slee 472.948.034 van Dutch Doobadoo geplakt.


Hier nog een close-up van de bloementoef. Achter de bloementoef heb ik de IJskristallen rand van Noor! Design verwerkt.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Winter

De paarse besjes van Dixi Craft passen heel mooi bij dit paperpad. De tekst Winter Wonderland komt van een Paper Art vel 472.948.002 van Dutch Doobadoo.


Het stempeltje is van Wild Rose Studio - Antoine en Annabella. Ik heb deze dus ingekleurd met de l'Aquarelle van Sennelier. Rondom het afdrukjes heb ik wat Fran-táge Shabby White gestrooid. Op de bontkraagjes heb ik eerst stickles Sprinkled Sugar gedaan en daar overheen wat IJskristallen gestrooid. Het laagje sneeuw is gemaakt met de Foamball Clay wit.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, hele mooie kleuren. De stempel is heel mooi ingekleurd en die bontkraagjes zijn helemaal super.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen