Pagina's

maandag 8 februari 2016

Life is Art

De MDF bloem 460.440.210 van Dutch Doobadoo is superleuk voor verschillende soorten projecten. Ik heb uit mijn voorraad embellies verschillende soorten voorwerpen gehaald en vastgeplakt op de bloem.


 Daarna heb ik alles een goede laag gesso gegeven, die van Dutch Doobadoo natuurlijk. 

460.440.210 MDF Shadow Box 2

Daarna heb ik er colorwash spray opgespoten, dezspray is van oorsprong voor textiel gemaakt en na drogen watervast. 


Omdat ik de rand nog een beetje saai vond het ik met gel medium en het leuke flower mask 470.715.040 de bloempjes aangebracht. 

470.715.040 Mask Art Bloemen White Flower

De gel droogt transparant op en geeft daardoor een leuk effect. Voor wat estra glans nog wat perfect pearls er op gesmeerd. 


Tussen de kleine elementjes ook nog wat microbeads gebruikt, die zijn zo grappig om te gebruiken.

870.002.010 Gesso Wit 250 ml

groetjes,

1 opmerking: