Pagina's

vrijdag 25 december 2015

Winter Wonderland

Ik ben dol op deze Card Art Sneeuwbol 470.713.591 . Dit geeft een echte winterse sfeer en je kunt er van alles bij combineren.


Ik heb er een schutkaartje van gemaakt, daar keent deze mal zich natuurlijk echt voor!


De tekst is gestempeld met Witte inkt op mica en Afgewerkt met diverse stanzen. Dit geeft de sneeuwbol net weer wat meer.


Mo Manning ingekleurd op Aquarel papier Schut Drawing Paper A4 met 'l Aquarelle van Sennelier. Dit heb ik gedaan met de volgende kleuren:

Huid: Tattered rose
Haren: 205
Tas: 205  443
Trui-broekje en label: 856


Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke schuddebol heb je gemaakt Jolanda, heerlijk winters sfeertje!
    Ik wens jou ook fijne feestdagen en een mooi, gezond en creatief 2016!!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen