Pagina's

zondag 20 december 2015

Speciaal voor jou...

Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn. Vandaag ben geheel uit mijn comfortzone gegaan met dit kaartje als resultaat. 



Heerlijk aan het spelen geweest met distress inkt en de Dutch Doobadoo mask art. Gebruikte kleuren distress inkt  Barn door en Spiced marmelade. Dutch Doobadoo - Mask Art - Small Leaves 470.715.036 .   Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - 470.715.001Met de Dutch Doobadoo mask art sencils maak je de leukste designs op je papier. 

  

Later nog bestempeld met de Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Christmas Frames Love, Joy 6410/0115.  Hiervan heb ik maar gedeeltes van gebruikt. 



Deze schattige olifant van Mo Manning ingekleurd met pan pastel. Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.  820.8 - 820.5 - 820.2 - 380.8 - 820.1.

Dit was weer mijn bijdrage voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren met dit kaartje. Ondanks dat ik geheel uit me comfortzone ben gegaan vindt ik het toch heeel leuk om te doen. Er zullen er vast nog meer van dit soort kaartjes van verschijnen. 

Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes, 

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, en zo vrolijk in deze kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje!! Ik word er helemaal blij van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen