Pagina's

maandag 23 november 2015

Winter Wonderland

Bij Dutch Doobadoo hebben we een nieuw winters MDF setje. Wat zijn deze hertjes gaaf hé? Kon het dus ook niet laten om ze snel te gaan pimpen.


Zoals je ziet zit al het MDF in het setje, ook de onderplaat waar je de bomen en de hertjes in vast kan steken. Hierdoor staat het ook heel stabiel. Op de ovalen onderplaat heb ik allerlei mos en denneappels geplakt.

460.440.200

Het idee om de ogen het het Kraft zo op de hertjes te maken heb ik gezien bij Christa Mulder. Vond het zó mooi. Dus eerst heel voorzichtig met potlood een oog getekend en daarna met de Multiliner gedaan. Aan het strik heb ik nog wat belletjes gehangen.


Op de achterste boom heb ik in het midden heb ik een stans verwerkt. Net als de tekst "Winter Wonderland". Op de bomen heb ik de Foamball Clay glitter wit gedaan.


Op de kleine boom heb ik een slinger gemaakt van parelsnoer. Verder wat "sneeuwballen" erop verwerkt en ook de nieuwe Kraft Paper Art van Dutch Doobadoo.

479.002.012

Ik hoop dat ik jullie met dit winterse tafereeltje weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten