Pagina's

zaterdag 7 november 2015

50th Birthday

 Hallo allemaal,

Pas geleden werd een hobbymaatje van me 50 jaar. Ik heb haar leren kennen op het Hobbyjournaal, toen ik net begon met kaarten maken. En ja, wat doe je dan? Dan maak je natuurlijk een kaartje voor haar. En hoe gaaf is het om daar de Dutch Stencil Art Numbers voor te gebruiken?


De basis (de grootste maat) heb ik overgenomen uit kraft papier. Dan een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier (Maja Design). Dit alles plak je op elkaar. 


Doordat ik het witte cardstock op het kraftpapier plakte, heb ik nog de vlinderrand van Noor! Design ertussen geplakt. In het midden van de randmal heb ik de plakrand ertussen uitgeknipt. De randen van de shape art heb ik bruin gemaakt met distress inkt  en daarna ruw gemaakt met de distresser.


De cijfers heb ik overgenomen uit wit cardstock en designpapier. En daarna geplakt op 2 stukken papier (kraft en designpapier). Deze heb ik een beetje schuin op elkaar geplakt. 



Rechts en links heb ik nog 2 mallen van Noor! Design geplakt. En tussen de cijfers ook nog de gave klimop van Noor! Design.


En dan als laatste nog een toefje bloemen erbij.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,




1 opmerking: