Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Christmas Presents

 Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan  met de gave Shape Art Christmas Tree. 


De basis heb ik overgenomen uit wit Papicolor. Daarna een maatje kleiner uit designpapier. Het designpapier is van Maja Design. Deze 2 heb ik opelkaar geplakt. 


Uiteraard gebruik ik hiervoor de alleslijm van Dutch Doobadoo. Ik  plak er alles mee zo ideaal is deze lijm.


De afbeelding heb ik geplakt op een Noor! Design mal. Onder het plaatje de Noor! Design cadeautjes. En links van het plaatje de Craft Art Wooden Fence. Hierop heb ik nog een laagje sneeuw geplakt.


En zo heb ik weer een kerstkaartje klaar. Want voor je het weet is het Kerst en is het weer stressen om alle kerstkaarten af te krijgen .  Het overkomt mij elk jaar. En elke keer neem ik mij voor om op tijd te beginnen, maar helaas.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog een vraag, stel hem gerust!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



1 opmerking: