Pagina's

donderdag 10 september 2015

Happy Baby

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de Shape Art mal Teardrop. Wat een leuk model is het weer.  et prachtige papier wat ik hiervoor heb gebruikt komt uit het Baby blok van Noor! Design.


Het plaatje komt uit een Paper & Pictures blokje van Noor! Design.


Verder zie je ook nog de blauwe mal 6002/0421, deze heb ik iets achter het plaatje geplakt. Aan de rechterkant heb ik op de vlaggenlijn 6002/0277 de naam gemaakt met de Label Letters van Tim Holtz.


Achter de bloementoef heb ik nog een stukje filmstrip ribbon van Tim Holtz verwerkt. Op de bloemen een klein strikje gemaakt van Scrapperfloss.  Aan de linkerkant zie je ook nog 2 kleine hobbelpaardjes, dit is Cardboard Art van Dutch Doobadoo. De bovenkant heb ik hier afgehaald zodat de ribbels tevoorschijn komen.



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten