Pagina's

donderdag 6 augustus 2015

Just wavin´hello

Hallo allemaal,
Vandaag mag ik jullie mijn laatste creatie als gastdesigner laten zien. Zeemeerminnen horen bij de zomer, daarom heb ik gekozen voor deze digi waar de Paper Art perfect bij past.



De paperart van Dutchdoobadoo past hier perfect bij het zomerse thema. Ik heb ze ingekleurd met copics.

 472.948.025 Laser Paper Art A5 Nautical

Ook de cardboard hartjes gebruik ik heel graag op mijn kaartjes en creaties. Ze blijven tijdloos en mooi.


En hier is mijn kaartje.


Ik hoop dat ik jullie inspiratie gegeven heb.
Het was een eer voor dit blog GDT te zijn.

Liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
       
   

1 opmerking: