Pagina's

woensdag 1 april 2015

Sketch Challenge #3


Daar is dan de 3e Sketch Challenge. We vinden het geweldig te zien dat er zoveel deelnemers zijn elke keer! We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Shape Art of Dutch Card Art mal nodig hebt.





Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:



Jolanda


Christa


Jolanda de Ronde


Marianne

Jenine


Monique

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 april 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan mag het project mailen naar Joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 april met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Vissenkom  Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Zeilboot

We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze eerste Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!





13 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een super mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het DT!
    Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch weer en wat een prachtige voorbeelden.
    ik hoop weer mee te doen hoor.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave voorbeelden. vraagje , moet je deze ddbd mal gebruiken of mag het ook een andere zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave voorbeelden. vraagje , moet je deze ddbd mal gebruiken of mag het ook een andere zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig deze voorbeelden geweldig mooi gedaan. Ook mijn vraag is moet het persé deze mal zijn of mag het ook één van de andere ovale mallen zijn die hier wel op lijken en waar je deze sketch dus ook prima op kwijt kunt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer hele leuke voorbeelden prachtig .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige voorbeelden. Leuke sketch om mee te werken. Mijn kaartje staat erbij.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge! Ik doe ook mee met heel veel plezier :-)

    Groetjes,
    Kasia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden dame,s.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge! Ik heb ook meegedaan.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende voorbeelden, dames! Jullie hebben mij geïnspireerd om ook met de schets aan de slag te gaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer door het DT gemaakt met de mooie Shape Art. Ik heb de kaart net geplaatst. Nog net op de valreep. Ik vund het ook een leuke sketch.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de mijne net geplaatst, een beetje op het nippertje denk ik ;)
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen