Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Loveliest Smile

Wat zal ik deze keer eens maken, dacht ik laatst. Even geen kaartje maar eens wat met mdf. Want dat is altijd leuk om te pimpen. Toen kwam ik het leuke schoolbord van Dutch Doobadoo tegen en ben er lekker mee aan de slag gegaan.

Ik heb het herfst blok van Noor! Design gebruikt samen met de lieveheersbeestjes rand. Dat vind ik zo'n schatje. Hier en daar wat vlindertjes er bij.


Onderaan heb ik de paddestoelen geplakt. Deze weer opgebouwd in 3 kleuren net als echte paddestoelen. Door foamblokjes te gebruiken breng je er ewat diepte in,


Een stempel op een tag en wat tilantia met besjes er bij. Om een beetje in het thema herfst te blijven. Zo zie je dat je het schoolbord voor allerlei thema's kan gebruiken. Ik vind het echt een leuk mdf model. 

 Tot de volgende keer
xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten