Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Let's Party

Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om te maken, en zeker ook om te krijgen een kado. Deze kado kaart heb ik gemaakt met de Shape Art mal - Present. En misschien heb je hem al herkend, deze heb ik gebruikt bij het maken van het voorbeeld filmpje. In dat filmpje laat ik zien hoe de Shape Art - Present in zijnn werk gaat.


De basis heb ik van Kraft papier gemaakt. Vervolgens een iets kleiner patroon uitgesneden uit design papier. Met de "lets party" stans en de ballonnen stans een feestelijke tint eraan gegeven.


De Magnolia - Edwin heb ik uitgeknipt en op een vierkante blauwe malvan Noor!Design geplakt. Deze vierkante mal had ik uit Kraft gestanst.


De kaart die in de envelop gaat heb ik ook met design papier beplakt. Dit bekleed met een kleine envelop, gemaakt met de Envelop Art mal,  wat van de slingers van de Paper Art en de Card board ballonnen.


De strik heb ik ook nogmaals uit design papier geknipt en op de Kraft basis geplakt. Alle randjes heb ik met een distresser ruw gemaakt en voorzien van crackle paint.


Wil je ook het filmpje zien, of 1 van de andere Dutch Doobadoo filmpjes kijk dan eens op het Dutch Doobadoo Youtube kanaal. Door op het logo te klikken kom je meteen bij ons Youtube kanaal

Ik vond het weer leuk om een post te maken voor Dutch Doobadoo en graag tot gauw.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


4 opmerkingen:

  1. Zo leuk dit, het is dan ook een te leuke mal!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke mal ja. Weer eens wat anders dan een gewone kaart.
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukertje, ik ga hemook eens proberen deze mal :D ziet er gewoon super leuk uit

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen