Pagina's

zondag 29 maart 2015

I give you my Heart

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, waarop ik verschillende Paper Art heb gebruikt.
Deze zijn zo makkelijk te gebruiken en doordat je ze ook zo mooi kunt bewerken, altijd op kleur aan te passen bij de kaartstijl die je maakt. Ik heb ze deze keer allemaal bewerkt met Panpastel.


Als basis heb ik wit cardstock gebruikt. Daarop een maatje kleiner op DP. Toen de kleinste maat op DP en een maatje groter uit wit. Het afdrukje gestanst met een ovaal  en deze gemat op een frame. Alle randjes bewerkt met distressinkt. Nu alles gestanst is kan je beginnen met plakken


Achter het roze Designpapier heb ik de drie halve doily's geplakt en dit geheel op de witte basis kaart. Daarop de kleinere witte met groen DP. Hieronder trouwens nog een kleine kanten doily. Over dit een strook kant. Ik heb gekozen voor een roze kantje.


Het afdrukje ingekleurd met Distress inkt Sennelier en Twinkling H2o. Toen gestanst en langs de randen een paar kleine stempelafdrukjes gezet met een swirl stempel met Distressinkt  Walnut stain.


Met foam op een ovaal van DP geplakt en dit geheel weer met foam op het frame. Door het foam krijg je mooi diepte in je kaart. Onder het frame een stukje wondgaas en dit alles op de kaart in het midden geplakt. 


 Bovenaan zie je de Paper Art Hartjes die ik bewerkt heb met Panpastel. Ik heb een grote en kleine op elkaar geplakt en daar een pareltje op.


Aan deze kant heb ik een Paper Art Swirl onder de bloemen geplakt.


De vlinders zijn ook Paper Art en ik heb deze ook bewerkt met twee kleuren Panpastel.
Deze keer heb ik er eens twee op elkaar geplakt. Een grote en een kleine erop. Als lijfje hotfixsteentjes.


Hier nog een beter zicht op de doily's. Op de schulprand heb ik met een pearlenpen stipjes gezet.


Tot slot nog een inkijkje hoe de kaart aan de binnenkant eruit ziet.


Ik hoop dat jullie er weer een paar ideetjes bij hebben.
Tot snel weer.



Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb
 

   

2 opmerkingen: