Pagina's

donderdag 19 maart 2015

Beterschap

Hoi allemaal,

Vandaag mijn eerste post als nieuw DT lid van het Dutch Doobadoo team. Ik zal me als eerst kort voorstellen. Mijn naam is Christa Mulder en ik ben 37 jaar oud. Woonachtig in Noord-Holland , gelukkig getrouwd alweer bijna 12 jaar met Cor en samen hebben wij een zoon Aaron van bijna 7 jaar oud. Werk met plezier in de Thuiszorg als verzorgende C en begeleid stagiaires.

Mijn hobby's ik maak kaarten, pimp bestaande dingen op , ben gek van shabby chic en vintage look. Ben nu momenteel bezig met schilderen op een mega doek. Ik vind eigenlijk alles wel leuk op hobby gebied. Vind het zo gaaf dat ik mag werken met het getalenteerde team en met de spullen van Dutch Doobadoo, ben er helemaal happy van!

Genoeg gepraat nu, ik wil jullie mijn eerste post laten zien , de Challenge kaart, gemaakt met de Dutch Shape Art - Label Mirror.


Dit is de Challenge die loopt en je kunt nog steeds meedoen 


Ik heb de Dutch Shape Art - Label Mirror overgetrokken op craft papier en een kleinere vorm op design papier van Studiolight. SCRAPSC06 en vel SCRAPSC05 dit zijn de grote scrapvellen. Je plakt alles vast zoals de sketch en ik heb het foto plaatje in het midden schuin over het plastic/ kant geplakt. Het foto plaatje komt uit RPSL39. ls je goed kijkt geeft ze een handkusje en dat vond ik wel lief voor een beterschapskaart.




Ik heb de randjes wat wit gemaakt , voor een wat oudere look.  Wat leuke bloemen geschikt op de kaart en een Laser Paper Art Leaves blaadje achter het kleine trosje bloemen geplakt.


En met de nieuwe stans van Noordesign , beterschap en de lieve hartjes pleister maken het geheel zo af. Hier en daar wat stickles stardust  voor het extra glimmertje erin. Bovenaan de tag wat roze lintjes en tule met een hartje eraan .

XX Christa

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


4 opmerkingen:

  1. Een echte binnenkomer hoor Jolara. Wat een super geheel heb je ervan gemaakt. Ben benieuwd naar je volgende project. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa,
    je hebt een prachtige tag gemaakt, complimenten
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk hiermee kun je voor de dag komen. Super mooi!
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Leuk gedaan!
    gr
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen