Pagina's

donderdag 12 februari 2015

Balloons

Deze keer is het ballonnentijd. Bij Dutch Doobadoo zijn er nu cardboard ballonnetjes die je op verschillende manieren kunt bewerken. Ik heb ze hier met inkt bespoten, maar je kunt ze ook beplakken, beschilderen met verf, pan pastellen je kunt er op dolden.

Als basis heb ik de nieuwe cardmal present gebruikt 


Ik heb de mal overgenomen op cardstock en uitgeknipt. Daarna op een apart vel eerst een achtergrond gemaakt met Dylusions inkt en een paar leuk Dutch Doobadoo masks, zoals clouds, stars, hearts en alphabet 1. 


Met de Dutch Doobadoo structuurpasta en de mask geometric tiles een extra structuurlaagje aangebracht.  De spreuk is van Winnie the Pooh. 


Hier een close-up van de cardboard ballonetjes, na kleuren heb ik er nog een beetje op gedoodled en ze met een stukje scrapdraad vastgeplakt op mijn project.


Hier nog een close-up van de geometric tiles aangebracht met de structuurpasta.


Dit is de binnenkant van mijn kaartje. ook hier nog een paar ballonetjes geplakt en structuurpasta aangebracht.  Ook deze spreuk is van Winnie the Pooh. 


Hier nog een close-up van de clouds maks. 



fijne dag allemaal,
groetjes








Geen opmerkingen:

Een reactie posten